Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Mercedes-Benz BlueZERO – kompetentā tirgus aptveršana

Izvietoja: Arturs Izvietots: 22 februārī 2012 00:00 Kategorija: Mercedes-Benz Skatījumu: 685

Mercedes-Benz BlueZERO

 

 Jau vairākus gadus Mercedes-Benz norāda patērētājiem, ka drīzumā tirgū parādīsies jaunie ražošanas ekoloģiskie automobiļi. 2008.gadā auto izstādē Detroitā kompānija prezentēja koncepta auto Mercedes-Benz BlueZERO trīs variantos: hibrīdauto E-Cell Plus, modelis uz degvielas elementiem F-Cell un elektromobilis E-Cell.

Visus šos modeļus apvieno unikālā koncepcija, kuras galvenā iezīme ir daudzslāņaina virsbūves apakšdaļa. Mūsdienu ekoloģisko automobiļu zināmie trūkumi ir nepilna drošība, komforts un ietilpība. Salīdzinot ar tradicionālajiem modeļiem, Mercedes-Benz risina šādas problēmas ar universālas šasijas palīdzību.

 

Mercedes-Benz BlueZERO

 

Kamēr daudzi auto ražotāji pārstrādā savus ražošanas modeļus hibrīdos un elektromobiļos, Vācijas uzņēmums veido globālu platformu Mercedes-Benz BlueZERO, kas būs par nākotnes transporta pamatu. Piedziņas sistēmas, ekoloģiskās spēka iekārtas elementi ir paredzēti, lai maksimāli ietaupītu vietu un dabūt gandrīz ideālu automobiļa smaguma centra novietojumu.

 

Mercedes-Benz BlueZERO

 

Hibrīda modifikācija E-Cell Plus ir aprīkota ar viena litra trīs cilindru benzīna turbo motoru. Ar šādu efektīvo un ekonomisko spēka iekārtu ir aprīkota arī Smart Fortwo. Iekšdedzes dzinēja palīdzībā tiek uzstādīts 70-kilovatu elektrodzinējs (320 Nm griezes moments), kas saņem savu enerģiju no litija-jonu akumulatoriem ar modernu šķidruma dzesēšanas sistēmu.

 

Mercedes-Benz BlueZERO

Pilna hibrīda sistēmas E-Cell Plus braukšanas rezerve ir 600 kilometri, bet elektriskajā režīmā ar nulles emisiju ir 100 kilometru. Elektriskajā E-Cell versijā būs braukšanas rezerve 200 kilometri, bet F-Cell ar degvielas šūnu kombinētā ciklā var nobraukt bez uzlādes 400 kilometrus. Dinamiskās īpašības visiem koncepta auto ir attiecīgi vienādas: līdz 100km tie paātrinās 11 sekunžu laikā, bet to maksimums ir ierobežots ar atzīmi 150 km/h.

 

Mercedes-Benz BlueZERO

Visi trīs Mercedes-Benz BlueZERO modeļi ir priekšējo riteņu piedziņas automobiļi, kuriem inženieri ir izstrādājuši elastīgu modulāru sistēmu, kas ļauj viegli kombinēt dažādus piedziņu sistēmas komponentus, tādus kā, piemēram, akumulatora baterijas un elektromotoru. No masveida ražošanas viedokļa šāda pieeja ir visefektīvākā.



Tegi: E-Cell
Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.099 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright