Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Jaunais amortizators ražos enerģiju, izmantojot nelīdzenus ceļus

Izvietoja: Arturs Izvietots: 6 februārī 2012 08:23 Kategorija: Tehnoloģijas Skatījumu: 740

amortizatori

 

Tika izstrādāts un patentēts amortizators, kas var iegūt enerģiju no automobiļa balstiekārtas vibrācijām. Katrs nelīdzenums vai bedre sekmēs elektroenerģijas ražošanu. Pēc izstrādātāju vārdiem, šī tehnoloģija ļaus ietaupīt 1-4 % degvielas parastajos automobiļos un līdz 8 % hibrīdos. Inovāciju novērtēja, tā kļuva par uzvarētāju R&D 100 Award, kas ir pazīstama arī kā "Oskars izgudrotājiem”.



Amortizatora-ģeneratora darbības princips ir līdzīgs rekuperatīvas bremzēšanas darbībai. Tas ir mehāniskā enerģija, kas bieži bezjēdzīgi izkliedējas siltuma veidā apkārtējā vidē, tiks izmantota elektroenerģijas ģenerēšanai. Autori savu sistēmu nodemonstrēja divos variantos. Pirmais ir neliels magnēts stienis, kas pārvietojas doba caurules iekšā ar spirālveida vadu. Automobiļa balstiekārtas dabiskas svārstības veic kodola kustību vada spirāles iekšpusē, kas rada elektrisko strāvu. Otrais amortizatora variants ir sarežģītāks ar kompaktāko mehānismu, kas palielina kodola pārvietojumu.

 

Projekta vadītājs profesors Leis Czuo paskaidro, ka pasažieru auto ar ātrumu 80-100 km/h varēs iegūt 100-400 vati ceļu nelīdzenu dēļ, bet īpaši problemātiskajās trasēs šis skaitlis var pieaugt līdz 1600 W. Mašīnas svaram arī ir nozīme. Ir daudz izdevīgāk uzstādīt šadu amortizatoru uz apvidus auto un kravu automobiļiem, jo saražotās enerģijas daudzums var pieaugt līdz 10 kW!

 

Visi skaitļi ir ņemti tieši no izstrādes autoriem. Bet nav skaidrs, kādā laika intervālā tiek saražots noteikts enerģijas daudzums. Jebkurā gadījumā šai tehnoloģijai ir liela nākotne. Tā ir izstrādāta šādi, ka to var viegli integrēt gandrīz jebkura mūsdienu auto balstiekārtas sistēmā. Turklāt nesen pētnieki ir saņēmusi dotāciju no New York štata, kas paātrinās projekta komercializāciju.



Tegi: amotrtizātors, elektroenerģija no amortizatoriem
Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.269 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright