Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   OSCar eO Latvijas komanda uzrāda labākus rezultātus nekā prognozēts
Stick with it! It’s difficult to find educated p...
Ziņas  -   OSCar eO - Kas lācītim vēderā?
Amazing write my research paper blog! Is your them...
Ziņas  -   Oscar EO ieguva Green Challenge Grand Prix rallijā "Silk Way" Krievijā
Take a look at my website can you write my paper a...
Ziņas  -   Conti.eContact riepas elektromobiļiem no Continental
I do love the way you have framed this issue plus ...
Ziņas  -   Pētījums: 90% autovadītāju auto iegādē svarīga ir cena, nevis auto ietekme uz vidi
Youre so cool! I dont suppose Ive learn anything l...



Tagu mākonis

Kalendārs

Novembris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Kas ir ekobraukšana?

Izvietoja: enders Izvietots: 3 oktobrī 2011 15:07 Komentāru: 0 Kategorija: Ekobraukšana Latvijā Skatījumu: 777

Ekobraukšana ir pasaules praksē pārbaudītu braukšanas paņēmienu komplekss, kas ļauj ietaupīt degvielu, braukt dinamiski un saudzēt vidi.

Autovadītāja-ekobraucēja ieguvumi:

  • ekonomija - degvielas ietaupījums līdz 40% un automobiļa ekspluatācijas izdevumu samazināšanās
  • dinamika – prasme efektīvi izmantot automobiļa resursus un ceļa apstākļus, lai iespējami ātri sasniegtu brauciena mērķi
  • stresa mazināšanās – braukšanas kultūras uzlabošanās un pozitīva vadītāja attieksme pret citiem satiksmes dalībniekiem
  • satiksmes drošība - par 10–25% samazināta iespēja iekļūt satiksmes negadījumos
  • ekoloģija - mazāks gaisa piesārņojums (CO izmeši) un trokšņa līmenis

Statoil iepazīstina ar ekobraukšanas principiem

Izvietoja: enders Izvietots: 25 septembrī 2011 18:24 Komentāru: 1 Kategorija: Ekobraukšana Latvijā Skatījumu: 750

Rīga, 20.maijs – Divas dienas Latvija Statoil SIA piedāvāja iespēju saviem klientiem piedalīties Ekoceļa semināros, kurus vadīja profesionāli ekobraukšanas eksperti no RTU, ekobraukšanas praktiskos ieteikumus sniedza Parīze-Dakāra autobrauciena dalībnieks Andris Dambis un ar ekobraukšanas ieguvumiem SIA Autonams darbībā dalījās Marats Blate.

 

Turpinot 19.aprīlī aizsākto Statoil Ekoceļa programmu, kuru atklāja Andris Dambis, uzstādot jaunu Latvijas ekobraukšanas rekordu, Statoil iet soli tālāk un 18. un 19.maijā piedāvāja saviem klientiem profesionāļu vadībā iepazīties tuvāk ar ekobraukšanas principiem un tos piemērot arī praksē.


Eko-brauciens ar vidējo degvielas patēriņu 3,59 l/100km

Izvietoja: enders Izvietots: 10 jūnijā 2011 21:21 Komentāru: 1 Kategorija: Ekobraukšana Latvijā Skatījumu: 1042

21. maijā notika gadskārtējais RTU Autotransporta institūta organizētais Eko-brauciens 2011 – sacensība, ne uz izturību, ne ātrumu, bet gan uz zemāko degvielas patēriņu. Mērķis – noskaidrot ekonomiskākos automobiļus katrā klasē un iemācīt autovadītājus braukt ekonomiski.

Uzdevums dalībniekiem šķietami vienkāršs – praksē, sacensību apstākļos, reālajā ceļu satiksmē (gan pilsētās, gan uz šosejām, gan uz asfalta, gan grants seguma) nodrošināt vidēji ātru pārvietošanos ar maksimāli mazu vidējo degvielas patēriņu visā distancē. Eko-brauciena maršruta kopējais garums 288km: Ādaži (Statoil) – Saulkrasti – Limbaži –Cēsis – Smiltene – Gulbene – Madona (Statoil).

Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.038 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 15. GZIP ieslēgts.
© Copyright