Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

OSCar eO - Kas lācītim vēderā?

Izvietoja: Arturs Izvietots: 30 novembrī 2011 07:14 Kategorija: OSCar Skatījumu: 781

OSCar eO aizsāk elektrisko rallijreidu auto ēru

Elektriskas piedziņas ēras sākums rallijā.

 

Latvijas sportisti pieņēma ļoti drosmīgu lēmumu piedalīties 9000km. izturības braucienā ar auto kurā par vilces avotu kalpos elektromotors. Kā jau iepriekš tika minēts, OSCareO hibrīds būs pirmais auto ar elektrisku piedziņu, kas piedalīsies Dakāras rallijā, visprestižākais izturības rallijs Pasaulē.  Iepriekš tika paziņots, ka ir pieteikta vel viena komanda ar elektrisko piedziņu bet laika trūkumā dēļ neizdevās pabeigt savu auto  un nācās atteikt dalību. OSCar eO būs vienīgais elektrisko piedziņu grupā. Laba ziņa, ka auto ar elektrisko piedziņu tiks vērtēti atsevišķi :) .    

 

OSCar eO tehniskie rādītāji

 

(Tika apkopota informācija no oficiālās OSCar eO mājas lapas http://oscareo.lv/)

 

OSCar eO  elektriska piedziņa.

 

Vilci nodrošinās jaudīgs neodīma magnētu elektromotors ar nominālo jaudu 150 kW/ 400 Nm, maksimāla jauda 236kW/800Nm.  OSCar eO spēs attīstīt ātrumu 140 km/st.

 

OSCar eO  enerģijas avots.

 

Katras dienas pārbrauciena attālums sasniedz 600-700km. Lai veiktu šādu attālumu ir nepieciešams ievērojams enerģijas resurss.  Oscar eO tiks aprīkot ar 160 akumulatoriem no ražotāja „Winston Battery”. Izmantojot tikai akumulatoru resursu varētu nobraukt 300km, bet smagajos  tuksneša  bezceļu apstākļos distance samazināsies divkārši līdz 150km. Protams, ka lai veikt pilnu distanci ar akumulatoru resursu būs par maz. Tika uzstādīts 3.5litru v6 benzīna iekšdedzes dzinējs no Nissan. Dzinējs savienots ar otru elektromotoru elektroenerģijas ražošanai lai lādētu akumulatorus. Elektromotora un iekšdedzes dzinēja sadarbība divkārši samazināja nepieciešama degvielas daudzumu no 550 vecajam OSCar  līdz 240 litriem OSCar eO.  Iekšdedzes dzinējs darbosies ar konstantu apgriezienu daudzumu (3000apr.) un varēs uzlādēt akumulatorus stundas laikā. 

     winston-battery

 

Ka papildus enerģijas iegūšanas avotu izmantos īpašus firmas „Donerre” amortizatorus. Kustības laikā amortizators piedzīvo ievērojamas svārstības izdalot daudz enerģijas siltuma veidā. Jauni amortizatori siltumu pārveidos par elektroenerģiju akumulatoru uzlādei. Vēlos atzīmēt, ka dažas kompānijas iesaistītas šādu amortizatoru izstrādē apgalvo, ka atpelnīt ieguldītus līdzekļus amortizatoru iegādei un uzstādīšanai varēs 18 mēnešos, un viss efektīvāk šis risinājums darbosies uz kravas automašīnām un Latvijas ceļiem :)   

 

energy-producing shock absorbers

 

Reģeneratīvas bremzēšanas sistēmas izmantošana.  Bremzēšanas laikā izdalītais siltums tiek pārvērsts par elektroenerģiju. Elektroenerģija savukārt tiek novadīta batariju uzlādei. Veiksmīgs risinājums pilsētas apstākļos, nez vai ātruma sacensības tas būs tik par lietderīgs, redzēsim no 1.janvāra.

Bremzējot vai samazinot ātrumu, saražotā kinētiskā enerģija tiek uztverta un pārvērsta elektroenerģijā. Parastajiem automobiļiem šī enerģija tiek zaudēta siltuma veidā. Reģeneratīvās bremzēšanas laikā elektromotors darbojas kā sekundārais ģenerators, lai pārvērstu kinētisko enerģiju elektroenerģijā. Tā tiek uzglabāta augstsprieguma kompaktajā akumulatorā turpmākai izmantošanai. Reģeneretatīvās bremzēšanas tehnoloģiju ļauj ietaupīt apmēram 1 litru degvielas uz 100 km.

 

 

Transmisija

 

Ņemot vēra elektromotora  īpašības, elektromobilim netiek izmantotas daudzpakāpju ātrumkārbas, kā tas ir automobilim ar iekšdedzes dzinēju. Rallijā pārbraucienu attālums sasniegs 600-700km. Sacīkšu automobilim būs jāveic garus ātrumposmus un jāpārvar bezceļus. Daudzpakāpju ātrumkārba ļaus izvēlēties atbilstošu ātrumu dažādiem braukšanas apstākļiem un veicamajiem uzdevumiem, tadejādi tiks racionāli izmantoti enerģijas resursi.    

           



Tegi: OSCar eO

Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.043 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright