Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Mitsubishi Outlander pārvēršas par hibrīdauto

Izvietoja: enders Izvietots: 10 novembrī 2010 04:04 Kategorija: Mitsubishi Skatījumu: 694


Mitsubishi Outlander pārvēršas par hibrīdauto Tokijas auto šovā Mitsubishi demonstrēs koncepautomobili PX-MiEV, kurš pēc gabarītiem un klašu piederības ļoti atgādina Outlander, taču tam ir mūsdienās ļoti izplatīta piedziņas koncepcija.

PX-MiEV, kas varētu būt Outlander nākotnes vēstnesis, ir konceptauto ar plug-in hibrīdsistēmu. Tā sastāv no diviem elektromotoriem, kas griež priekšējos un aizmugurējos riteņus, un 1,6 litru 116 zirgspēku benzīna motora, kurš var gan kalpot priekšējo riteņu piedziņai, gan arī akumulatora lādēšanai. Normālos apstākļos pie zema un vidēja braukšanas ātruma PX-MiEV uz priekšu dzen tikai 60 kilovatu (82 ZS) priekšējais elektromotors, bet gadījumā, ja pasliktinās saķere ar ceļu, piemēram, sniegā vai uz grants ceļa, elektronika pieslēdz arī aizmugurējo 60 kilovatu motoru, kas darbojas uz aizmugurējiem riteņiem.


Gadījumā, ja automobilim uzstādītā akumulatora enerģijas līmenis vairs nav pietiekams elektromotoru darbināšanai pilnā apmērā, tiek iedarbināts benzīna dzinējs, kas šajā situācijā kalpo kā ģenerators un ļauj turpināt ceļu elektrorežīmā. Braucot lielā ātrumā, benzīna dzinējs jau tiešā veidā dzen auto, turklāt aizmugurējais elektromotors vajadzības gadījumā var imitēt pilnpiedziņu. Visi trīs motori vienlaikus strādā tikai paātrināšanās laikā. Mitsubishi informācija liecina, ka ar akumulatora rezervēm pietiek, lai veiktu 50 kilometrus, savukārt benzīna patēriņš vidēji ir nepilni 2 litri uz 100 kilometriem.




Kā jau plug-in hibrīdam, PX-MiEV akumulatoru lādēšana notiek ne tikai braukšanas un bremzēšanas laikā, bet arī no elektrotīkla. Turklāt interesanti, ka PX-MiEV ārkārtas situācijās var kalpot kā elektroenerģijas avots mājās - ja, piemēram, pārtrūkst elektrības piegāde, atliek vien automobili pieslēgt tīklam, lai mājsaimniecību apgādātu ar nepieciešamo enerģiju. Un atkal - ja akumulatora rezerves izsīkst, ieslēdzas benzīna motors un ģenerē televizoram nepieciešamo elektrību.



Avots:http://megaforums.lv


Tegi: Mitsubishi Outlander hibrīdauto
Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.046 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright