Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Hibrīda universāla Toyota Prius Alfa pārskats

Izvietoja: oxistyle Izvietots: 26 septembrī 2011 15:22 Kategorija: Toyota Skatījumu: 785

Общая длина: 4615 мм; Общая ширина: 1775 мм; Общая высота: 1600 мм; Колесная база: 2780 мм;  Снаряжённая масса: 1500 кг; Тип привода: передний; 1.8-литровый горизонтальный двигатель 4DOHC 16 клапанов (мощность: 99 л.с./ 5200 об.мин、максимальный крутящий момент: 14.5кг-м при 4000 об.мин) + электромотор (82 л.с.

 

Ja mēģināt izteikt manu kopējo iespaidu par Prius Alpha divos vārdos, tad tas ir tas pats Prius tikai palielināts izmērā. Diezin vai Alpha spēj pievērst cilvēku uzmanību, kam sākotnēji nebija nekādu simpātiju Prius sērijai. Bet Prius fanus, kurus neapmierināja pamatmodeļa izmēri, noteikti iepriecinās "izaugušā» Alpha parādīšanās tirgū.

Prius Alpha ir par 155 mm garāks, par 30 mm platāks un par 80 mm augstāks nekā Prius. Modelim ir palielināta aizmugurējā pārkare un garāka par 80 mm garenbāze. Automobilim tika pievienoti daudzi ārpuses apdares elementi, tāpēc var likties, ka tas ir pilnīgi cits modelis. No priekšējās puses auto izskatās kā Vitz, no sāniem– nedaudz līdzīgs Wish modelim: Alpha ārpusē ir redzami daži no jaunākajiem Toyota dizaineru risinājumiem, bet ir saglabātas īpašības, kas ir raksturīgas tikai Prius modelim.


Būtiskas izmaiņas ir redzamas interjerā. Sēdekļi ir novietoti nedaudz augstāk nekā Prius modelī, kas pozitīvi ietekmēja pārskatāmību no vadītāja vietas. Salona apdares kvalitāte ir visaugstākajā līmenī, kas ir tradīcija Toyota automobiļiem. Indikatoru panelis un slēdži ir ērti novietoti. Pateicoties garākajai riteņu bāzei ievērojami palielinājās vieta kājām starp pirmo un otro sēdekļu rindām.

 

Prius Alpha tiek piedāvāts divās komplektācijās: 5-vietīgs un 7-vietīgs. Trešā sēdekļu rinda 7-vietīgajā komplektācijā ir diezgan ērta un komfortabla. Kā laimests man izkrita sēdēt Prius Alpha pēdējā rindā, un visa ceļojuma laikā es nejūtu pilnīgi nekādas neērtības. Trešās rindas sēdekļi ir nedaudz šaurāki nekā manā Citroën C4 Picasso (taču es šaubos, ka daudzi lasītāji zina, kādi ir trešās rindas sēdekli Pikaso automobilī...)

 

Starp citu, ir interesanti, kāpēc Prius interjers vienmēr ir taisīts lietišķi pelēkās krāsās? Es nesaderu, ka šis modelis ir ļoti populārs, un cilvēku skaits, kas vēlas to nopirkt ir daži desmitu tūkstoši, bet biznesa klases automobilim tas joprojām nepieder. Biznesa cilvēkiem es droši vien ieteiktu Lexus CT200h.

 

 

Priekšrocības un trūkumi


Alfa ir ļoti līdzīgs Prius modelim. Tam ir tieši tādi paši iekšdedzes dzinēji, elektromotors un hibrīda spēka iekārtas. Kluss starts elektromotoru dēļ, iekšdedzes dzinēju ieslēgšana paātrinājumam, pie slodzes divu spēku iekāršu mijiedarbība, dzinēju izslēgšana un reģeneratīvā bremzēšana – tas viss ir zināms no Prius modeļa.


Tāpat kā Prius, Alpha modelī iekšdedzes dzinējs praktiski neiegūst apgriezienus paātrinājuma gaitā, ātruma kontrole galvenokārt tiek veikta ar hibrīda spēka iekārtas palīdzību. Dzinēja troksnis nerada vislabvēlīgāko iespaidu par ceļojumu. Līdzīga līmeņa automobiļus ir jānodrošina ar pienācīgu trokšņa izolāciju. Nav skaidrs, kāpēc Toyota vēl nav atrisinājusi šo vienkāršu problēmu: varbūt tas ir saistīts ar pārmērīgajiem izdevumiem, bet varbūt neviens vēl nav norādījis uz šo trūkumu.


Alpha virsbūve tiešām ir liela: auto ir par 8-10 kg smagāks nekā tā klasesbiedri. Optimizējot un samazinot gala pārnesumu, modelis spēj ātrāk nekā Prius attīstīt lielu ātrumu. Tomēr automobiļa masu palielināšana negatīvi ietekmē degvielas patēriņu. 10-15 režīmā uz vienu litru benzīna Alpha brauc 31,0 km, bet Prius tajā pašā laikā - 35,5 – 38,0 km.


Informācijai: Alpha un Honda Fit Shuttle modeļu salīdzinājuma izmēģinājuma laikā Alpha un Honda Fit Shuttle degvielas patēriņu radītāji veidoja attiecīgi 6,18 km / l un 18,2 km / l.


Alfa un Prius automobiļiem ir vienādas transmisijas, bet 7-vietīgā modifikācija ir aprīkota ar speciālu īpašu bateriju. 5-vietīgajā versijā, tāpat kā Prius’ā, zem grīdas ir uzstādīts niķeļa ūdeņraža akumulators. 7-vietīgajā modelī trešās sēdekļu rindas dēļ, nav iespējams aprīkot šādu akumulatoru, tāpēc modelis bija aprīkots ar kompaktu, bet energoietilpīgo litija jonu akumulatoru, kas tika uzstādīts centrālajā konsolē. Abām modifikācijām ir pilnīgi vienādi degvielas patēriņi un braukšanas diapazons, atšķirība starp tām ir tikai vietu skaitā un nodalījuma ietilpīgumā rokas bagāžai centrālajā konsolē: 5-vietīgajā modelī var ievietot 100 kompaktdisku, 7-vietīgajā – nedaudz mazāk.


Un tomēr Alpha automobilī ir viena detaļa, ar kuru nevar lepoties Prius. Tā ir atsperotsās masas aktīvas svārstības kompensācijas sistēma, kas spēj samazināt vai palielināt griezes momentu neatkarīgi no vadītāja. Piemēram, ja bremzēšanas laikā automobilis nedaudz sāk svērties uz priekšu, sistēma automātiski palielina griezes momentu, lai izlīdzinātu automobili un saglabāt to horizontālā stāvoklī. Tomēr, ņemot vērā riteņu bāzes palielināšanu, gareniskā virsbūves iekustēšanās gandrīz samazinājās līdz minimumam, un es nevaru saprast šo jauninājumu pilnu nozīmi.

 

 Система снижения риска в случае аварии (PCS): 147.000 йен (около 1.940$)


Kāds ir popularitātes noslēpums?


Šoreiz es pavadīju modifikācijas G Touring Selection Skylight Package pārbaudi. Komplektā ir risku samazināšanas sistēma avārijas gadījumā (PCS) un navigācijas sistēma. Šīs komplektācijas izmaksas ir aptuveni 52,730 dolāru. Bez obligātās navigācijas sistēmas (iekļaujot arī audio sistēmu) automobilis maksā aptuveni $ 43,490. Cena, protams, ir nopietna, taču vēl vairāk cilvēku atdod savu priekšroku "zaļajam" hibrīdam.

 

Tomēr nevajadzētu aizmirst par Japānas autorūpniecības jaunumiem, tādiem kā Mazda Demio 13-SKYACTIV, ar degvielas patēriņu 30,0 km/l režīmā 10-15, kā arī par jauno Kei auto no Daihatsu, kas spēj nobraukt 30 kilometrus ar vienu  degvielas litru vēl grūtākā režīmā JC08. Protams, pēc šī rādītāja, kā arī pēc vispārējās nokomplektētības, Prius pārsniedz abus šos modeļus. No otras puses, salīdzinot ar šiem modeļiem, Prius tiešām ir ļoti dārgs, un tā degvielas patēriņš joprojām ir pārāk liels, lai cenas starpība varētu būt atmaksāta pēc pāriem gadiem pēc automobiļa iegādes. Citiem vārdiem sakot, ne Prius, ne Prius Alpha nepieder ekonomisko modeļu kategorijai.

Es bieži esmu sēdējis pie Prius sērijas automobiļa stūres. Tas noteikti ir labs un kvalitatīvs auto, bet es joprojām nevaru saprast, kāpēc tas kļuva tik populārs. Prius pārdošanas līmenis savā laikā bija neparasti augsts, un Alpha modelim ir tik gara gribētāju rinda, ka ja pat pasūtot automobili šodien, tas tiks piegādāts ne ātrāk kā nākošā gada aprīlī. Dažreiz man šķiet, ka pasaule zaudē prātu. Vai es esmu tikai viens, kas neredz šajā modelī neko pārāk izcilu? ..

 



Tegi: Toyota Prius Alfa
Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.079 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright