Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Hibrīdu automobilis

Izvietoja: Djadka Izvietots: 15 augustā 2011 11:10 Kategorija: Hibrīdauto Skatījumu: 638

Hibrīda automobilis ir tāds auto, kas izmanto daudzveidīgāku enerģiju vadošu riteņu piedziņai.


Mūsdienu automobiļu ražotāji izmanto shēmu, kas ļauj apvienot iekšdedzes dzinēju un elektrodzinēju. Tas ļauj izvairīties no iekšdedzes dzinēja darba mazu slodžu režīmā, kā arī realizē kinētisko enerģiju atgūšanu, kas palielina spēka iekārtas degvielas efektivitāti.


Bieži vien spēka iekārtas kopā ar elektromehānisko transmisiju (piemēram, lokomotīvi, daži traktori un tanki), sauc par hibrīdiem, kas būtībā nav pareizi.


Kopējais princips

Sākotnēji „elektriskās ātruma kārbas” principa organizēšanas ideja, tas ir mehāniskās ātruma kārbas maiņa uz elektrības vadiem, tika īstenota dzelzceļa transportā un lielkravu karjeru pašizgāzējos. Tādas shēmas izmantošanas iemesls ir saitīts ar vadošā griezes momenta uz jaudīgā transportlīdzekļa riteņiem mehāniskās nodošanas milzīgām grūtībām. Par to liecina tas, ka iekšdedzes dzinējam ir noteikts slodzes raksturojums (atdotās jaudas atkarība no vārpstas griešanas frekvences), kam ir optimāli rādītāji tikai šaurā diapazonā, kas parasti pāriet uz lielāku ātrumu. Daļēja šī trūkuma kompensācija notiek uz ātruma kārbas izmantošanas rēķina, tomēr tā vēl vairāk pasliktina vispārējo lietderības koeficientu savu zaudējumu dēļ. Iekšdedzes dzinējs arī nevar mainīt griešanās virzienu, lai nodrošinātu atpakaļgaitu. Elektrodzinējs ir atbrīvots no šiem trūkumiem, kā arī nodrošina tūlītēju iedarbināšanu vai apstādināšanu, un tam nav nepieciešamības brīvgaita. Tas dod vēl vienu svarīgu priekšrocību – sasaistes mehānisma trūkums. Tieši tāpēc elektrodzinējam nav nepieciešama nekāda transmisija, un teorētiski šis dzinējs var būt novietots tieši rītenī.


Šī jaunā principa būtība ir tāda, ka darbinoties ar parasto degvielu, dzinējs piespiež kustēties elektroģeneratoru, un ar pārvaldes sistēmas palīdzību nepieciešamais elektroenerģijas daudzums tiek padots elektrodzinējiem, kas kustina transportlīdzekli. Tas atgādina elektrostaciju elektromobīlī, kas rada enerģiju paškustībai. Hibrīda automobiļa darba shēmas būtība ir līdzīga, bet ievērojami modificēta:  pirmkārt, tiek pievienotas akumulatora baterijas. Bet atšķirībā no elektromobiļa tā ir mazāk ietilpīgāka un tāpēc vieglāka.

Avots:http://ru.wikipedia.org


Tegi: Hibrīda automobilis, Hybrid, Гибридный автомобиль
Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.164 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright