Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Pirmās šķiras hibrīds

Izvietoja: oxistyle Izvietots: 7 oktobrī 2011 12:47 Kategorija: Lexus Skatījumu: 575

Jaunais Lexus GS ir radikāli mainījis izskatu, kļūstot par ērtāku un agresīvāku. Lexus galvenais inženieris Jošihiko Kanamori bija ātrs, kā automobilis: Briselē viņš organizēja preses konferenci piecpadsmit minūšu laikā un uzreiz aicināja visus uz jaunā GS prototipu testēšanu. Žurnālisti tikko paspēja uzdot viņam galveno jautājumu:

- Tas ir jaunais automobilis vai modernizētais priekšteča modelis?

- Tas ir simtprocentīgi jaunā mašīna, - pārliecinoši atbildēja Jošihiko Kanamori. - Nav mainījies tikai modeļa nosaukums.

Normālā režīmā akumulātoru enerģijas pietiks lai veikt 2-3 km, bet tās ātri tiek uzlādētas braukšanas procesā.

Kā izrādījās pēc pāris minūtēm, viņš runāja ne tikai par ārējo izskatu, bet arī par tehniskiem raksturojumiem.

Japāņi ir demontrēja divus prototipu variantus (abi "kamuflāžā"): viens ar hibrīda spēka iekārtu, otrs bez tās, bet ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Automobiļos ir viens un tas pats atjauninātais dzinējs V6, kura tilpums ir 3,5 litri un jauda 306 ZS, ar sešu ātrumu automātisku ātrumkārbu. 20 minūšu laikā mēs vērtējām inovācijas uz piepilsētas ceļa un pēc tam turpinājām iepazīšanos ar Lexus GS testu poligonā.


Kauja par milimetriem


Tāds agresīvs Lexus GS vēl nebija. Jaunajām Lexus GS parādās nesen debitējošā Lexus CT200h plēsonīgas iezīmes: lukturu un pārsega forma apvienojumā ar radiatora režģi un gaisa ieņēmējiem bamperī piešķir GS draudīgo izskatu. Tomēr, gludas un taisnas sānu līnijas, riteņu arku precīzi kontūri un aizmugurējo lukturu "sašaurināts skatiens" dod mājienu uz inteliģenci, kas ir raksturīga visiem Lexus modeļiem.

Ar tādu pašu garumu un garenbāzi, kā iepriekšējai versijai, jaunajā GS ir saīsināta priekšējā pārkare un pagarināta pārkare aizmugurē. Kravu apjoms ir palielināts no 430 līdz 530 litriem. Jaunais automobilis ir augstāks un plašāks nekā tā priekštecis. Tas ir gandrīz neredzams no ārpuses, bet ir ievērojami iekšpusē. Pirms uzsākt testu japāņu piedāvāja pasēdēt iepriekšējā modelī. Pēc tam es pasēdēju jaunajā modelī, pēc tam – pārvietojos atpakaļ vecajā, un mana galva gandrīz atduras pret griestiem. Vispār 30 mm starpība, bet kādas sajūtas! Izstrādātāji, šķiet, ir cīnījušies par katru milimetru: vadītāja ceļu rajonā tika pievienoti 10 mm, aizmugurē sēdoši pasažieri arī varēs elpot brīvāk.
Man šķita, ka es sēžu diezgan zemi. Pirmkārt, tas ir iespējams ierīču paneļa augstākās pozīcijas dēļ un, otrkārt, ar konstruktīvu risinājumu var samazināt automobiļa smaguma centru, pārvietojot sēdekļus.


Diemžēl, pilnībā novērtēt dizainu un izmantoto materiālu kvalitāti būs iespējams tikai ražošanas versiju testēšanas gaitā. Lai gan, neskatoties uz melnām lentēm dažās vietas prototipā, bija redzamas gludas un korektas interjera līnijas un, kā vienmēr, patīkama pieskarties āda.


Čūskas testēšana


Automobiļa vadīšana ir ļoti slavējama. Pirmkārt, Lexus GS ir stabils pateicoties sekmēja priekšpuses (+40 mm) un aizmugures (+50 mm) sliedes palielināšanas. Otrkārt, manevrējamībai palīdzēja modificētā adaptīvā pagaisma (aizmugurē – daudzsviru ar stūres efektu). Hibrīda prototips klusi nobrauca pilsētas masīvus, un elektroilcē bija jūtams pienācīga varenuma rezerve, un dzinējs netika aktivizēts ar  pārāk asu nospiešanu uz akseleratora pedāļa, kā tas notiek citos hibrīdos. Normālā režīmā, bateriju uzlāde ilgst 2-3 km, bet tās ātri tiek uzlādētas braukšanas gaitā. Hibrīda Lexus mīnuss ir svars. Inženieri neteica, cik vieglāk ir benzīna versija, bet tā palēninājās daudz efektīvāk.

Galvenais jauninājums Lexus GS vadībā ir Drive Mode Select, kas jau ir pazīstams no modeļa Lexus CT200h. Atšķirība ir tā, ka ekonomiskajam režīmam Eco, parastajam režīmam Normal un sporta režīmam Sport tika pievienots papildrežīms Sport+. Ja Spotr režīmā mainās tikai reakcija uz paatrinājumu, Sport+ režīmā mainās arī iestatīšanās adaptīvajā balstiekārtā, mainās arī pārnesumu attiecības stūres sistēmā, un ieslēdzas aizmugurējā dzinekļa balstiekārta. Starp citu, 5,9 sekunžu laikā GS sasniedz no vietas simts km.

Testēšanas trases vieta iekļāva divus ātrgaitas 180 grādu pagriezienus: "čūskas" pagrieziens un vārti. Nebija nekādu "aizbāžņu", un visos posmos auto ātri nobraucis. Piemēram, ja 80 km/h ātrumā sporta režīmā automobiļa priekšējo asi sāka nest ārā, Sport+ režīmā šis pagrieziens tika sasniegts ar 95 km/h ātrumu bez slīdēšanas pazīmēm. Šajā režīmā automobilis burtiskā nozīmē pārveidojās, un es pat prātoju – Vai tas ir Lexus? Esmu pārliecināts, ka ekonomikas jomā ražošanas versija nebūs sliktākā (testēšanas laikā hibrīds patērēja 6,8 litrus uz 100 km), bet tā saglabās prototipa sporta raksturs? Jošihiko Kanamori apsolīja, ka saglabās.

Avots:vedomosti.ru


Tegi: Гибрид первого сорта
Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.051 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright