Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Auto zaļi domājošajiem cilvēkiem

Izvietoja: Bruno Izvietots: 19 oktobrī 2011 02:02 Kategorija: Honda Skatījumu: 861

Honda Frankfurtes auto šovā iztika bez krāšņām pirmizrādēm un galvu reibinošiem šoviem, taču pasākuma vērotāji galīgi bešā arī nepalika.

Viena no vairāk gaidītajām Honda pirmizrādēm bija jaunā kompaktklases Civic, taču ne mazāk nozīmīgi bija arī citi jaunumi, piemēram, hibrīdauto Insight atjaunotā versija, kam pamatā veikti tikai kosmētiski uzlabojumi, nevis revolucionāri jaunievedumi, plug-in hibrīdauto tehnoloģiskā platforma, kā arī konceptautomobilis EV Concept.

 

Par EV Concept ražošanu sērijveidā lēmums jau ir pieņemts un auto zaļi domājošajiem cilvēkiem, kam dienā pietiek ar iespēju nobraukt vien 100 kilometrus, pārdošanā nonāks jau nākamgad.

 

EV Concept ir modelim Jazz analogs piecu sēdvietu izkārtojums un ārējie gabarīti, savukārt elektropiedziņas sistēmu veido litija jonu akumulatoru pakete un elektromotors, kas atvasināts no degvielas šūnu automobiļa FCX Clarity. Tas, starp citu, joprojām tiek pilnveidots un izmantots atziņu gūšanai, jo Honda ir apņēmības pilni savā modeļu klāstā iekļaut gan elektroauto, gan hibrīdauto, gan arī mašīnas, ko darbina degvielas šūnu elementi.

 

Mazais auto sērijveida modeļa formā nebūs īpaši pārāks par citiem mūsdienu elektromobiļiem - tā maksimālais ātrums būs 145 kilometri stundā, savukārt gaitas rezerve ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem - 112 līdz 160 kilometri.

 

Elektriskajam auto būs Honda CRZ analogs braukšanas režīmu selektors, ar ko varēs izvēlēties starp Econ, Normal un Sport pozīcijām, kas attiecīgi maina auto veiktspēju un enerģijas patēriņu. Honda norāda, ka Econ režīmā nobraucamais attālums palielinās par 17%, ja salīdzina ar Normal režīmu, un par 25%, ja salīdzina ar Sport. Toties dinamiskais Sport režīms mazajam auto nodrošina veiktspēja, kas ir analoga mašīnai ar 2 litru benzīna motoru.

Avots:mix.lv


Tegi: EV, hibridauto, Hibrīdauto, hibrīdauto, honda

Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.219 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright