Kategorijas

Pēdējie komentāri

Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
Good info.Lucky me I found your website who can wr...
Ziņas  -   OSCar eO PIRMAIS auto ar elektromotoru kas sasniedza Dakāras finišu
It's wonderful that you are getting ideas from Cus...
Ziņas  -   Amortizatori kā elektroenerģijas ieguves avots
If you wish for to improve your knowledge just kee...
Ziņas  -   BMW Concep i3 un BMW Concep i8
http://hstecsol.com/seo.html
Ziņas  -   Tehniskais ģenerālsponsors – Winston Battery
Hello, would you mind letting me know which web ho...



Tagu mākonis

Kalendārs

Oktobris 2017

Gadu atpakaļGadu uz priekšu
POTCPSSv
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Jaunumu par šo periodu nav

Banner

eco_baner_latvija

Top 5 kas ir jāzin visiem

Fakti

---- 2010.gadā Latvijā nav reģistrēts vel neviens elektromobilis.

---- 2010.gadā Latvijā reģistrēti 800 hibrīdauto.

Vai elektromobilis tiešām ir dabai draudzīgs???

Izvietoja: enders Izvietots: 23 janvārī 2012 07:16 Kategorija: Elektromobiļi Skatījumu: 946



Ekspluatācijas brīdī elektromobilis neizdala CO2 emisiju, bet tas patērē lielu enerģijas daudzumu, kas  nāk «no kontaktligzdas līdz automobiļa akumulatoriem». Bet  mums ir neieciešama elektrība! Kas noteiks brīdi, kad elektrības impulss plūst no kontaktligzdas līdz auto baterijām. Atkarība no elektrības iegūšanas avota ,  ražošanas procesā var tikt izdalīta CO2 emisija. Atkarība no valsts izvēlēta plāna elektroenerģijas iegūšanai ietekme uz vīdi šajās valstīs var ievērojami atšķirties.   

Kā tiek aprēķināta CO2 emisija elektromobilim?



Saskaņā ar ADEME ( Vides Aģentūra un Enerģētikas Kontrole),  izdalītas oglekļa emisijas daudzums elektromobilim (Renault Fluence - tipa auto) ir no 12 līdz 20 g / km Francijā. Atcerieties, ka 75% patērētas enerģijas Francijā nāk no kodolenerģijas. Eiropā ar pašreizējiem enerģijas avotiem, nepieciešamas enerģijas saražošanai auto uzlādei energo stacijas izdalīs starp  60-100 g / km CO2  līdzvērtīgi tam, ja auto brauktu ar benzīnu. Ķīnā ir viss nopietnāka situācija, jo enerģijas iegūšanai masveida tiek izmantota ogļu elektrostacijas. Nepieciešams enerģijas saražošanai elektromobiļa uzlādei CO2 emisija sastādīs attiecīgi 127 – 212g/km.

 

Atgādināsim, ka situācija enerģijas tirgu pastāvīgi mainās un tehnoloģijas attīstās. Vēja ģeneratori, saules kolektori (saules baterijas), termoelektrostacijas var ievērojami samazināt CO2 emisijas izdalīšanos. Neskatoties uz negatīviem faktoriem varam atzīmēt, kaitīgo izmešu decentralizāciju un novirzīšanu no blīvi apdzīvotam vietām .



Tegi: CO2 emisija, elektromobiļi, elektromobīļi, elektromobīli, Elektromobili

Komentāru nav... Jūs varat izdarīt to pirmais!
Komentāra pievienošana
Jūsu vārds:
E-mail:
Komentārs:
Priekšskatīšana Palielināt lauku Samazināt lauku
Pusbiezs (Ctrl+B) Kursīvs (Ctrl+I) Pasvītrots (Ctrl+U) Nosvītrots (Ctrl+Shift+S) Pa kreisi (Ctrl+Shift+L) Centrā (Ctrl+Shift+M) Pa labi (Ctrl+Shift+R) Pa abām malām (Ctrl+Shift+J) Horizontāla līnija (Ctrl+H) Atsauces ievietošana (Ctrl+L) E-pasta ievietošana (Ctrl+E) Attēla ievietošana (Ctrl+Shift+I) Markēts saraksts Numurēts saraksts Saraksta rinda Preču zīme Kopiraits Reģistrēts Šrifts Tab Bez BB kodiem
Aizsardība pret botiem:
Kods no attēla:
Eco Auto
Powered by CMS Eleanor © 2017
Lapa ģenerēta 0.175 sekundi(es). Izmantots pieprasījumu: 20. GZIP ieslēgts.
© Copyright